Onsdag!

Idag var det ingen skola!! :D vilket var en överaskning som kom när jag vaknade. Jag vaknade av mitt alarm som vanligt vid 5:45 och väntade till 6:30 innan jag gick upp. Märkte då att ännu en gång denna vecka så funkade inte lampan när jag vaknade strömavbrott igen. Och ja vi hade strömavbrott i två timmar i måndags morse också :/. Men idag så jag gick upp tog en ficklampa och åt frukost. medan vi åt så fick vi reda på att skolan var inställd på grund av strömavbrottet som varade ända till 12 på dagen! Så vart en dag hemma. Men jag hade en del saker att göra endå så det var okej. först gjorde jag lite missade arbeten jag hade i us-history. Sen spelade jag monopol med Madie, kenzie och deras kompis. Åt lunch och sedan hade jag planerat att gå på bio med min kompis Philip så gorde det och kollade på catching fire den var awsome! om du inte sett den men sett ettan så bara måste du se den. Jag köpte en gigantisk cola och philip köpte en gigantiskt pop-corn som vi delade på men vi kunde inte ens äta upp den när vi var två! :P säger lite om amerikaner. ska lägga up en bild jag har på drickan!! den är super stor!! 
som ni ser enorm! det var efter filmen när jag kommit hem. 
När jag kommit hem åkte jag till chior rehearsal för min kör i skolan ska sjunga i baletten nötknäpparen till valse of the snowflakes imorgon. Så imorgon är jag där nästan hela dagen och sen åker jag direkt till träningen och sedan tillbaka igen för kvällsföreställningen. på fredag så ska jag först gå i skolan som vanligt för att sedan bli hämtad av Natalie för att åka till Boise (huvudstaden av idaho) där vi har en gympa tävling på lördag det är mitt första meet och jag är sjukt nervös ska tävla level 6 i valut och floor. så vi kommer stanna på hotel i två nätter och åka hem på söndag! så nu vet ni vad som händer i mitt liv just nu... och om ni undrar hur thanksgiving var så var den bra och när jag orkar ska jag skriva ett inlägg om det med bilder förhoppningsvis. 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Lycka till på tävlingen gumman. Vi håller tummarna!

2013-12-08 @ 01:02:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0