Rörigt värre

Jag har haft kontakt med Pernilla på kontoret fram och tillbaka flera gånger de två senaste veckorna, och nej, jag vet forfarande inget om vart jag ska :( Andlednigarn till att jag inte har fått reda på det än var tydligen för att det var krångel i USA med att min värdmamma i välkomst familjen hade berättat för EF att hennes pappa hade varit alkoholist när hon var liten och att hon därför druckit alkohol som underårig, men att hon nu varit nykterist i 20år så då var det tvungna att titta så att jag fortfarande tyckte att det var okej... asså det är lite överdrivet men jag sa självklart ja. och dessutom så hade det blivit något fel när jag bekräftat dubbleplacement för då stod det att det var för år 2014/15  men det är ju ett år för sent så då var jag tvungen att godkänna om dubbleplacement men denna gång stod det en annan students namn så jag funderar på om den första studenen inte ville bo i dubbleplacement och det nu hade hittat en annan men jag vet inte... nu gäller det i alla fall att vänta igen hoppas såklart att de ska ringa innan helgen men det tror jag inte så vi får se nästa vecka då kanske?? 
 
Men sen imorgon så är det preperation weekend!!!!!
Det ska bli fett kul och jag är astaggad!!
 
så nu är min lilla väska packad!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0